hej hej! jag heter Oskar

Hej hej! Jag heter Elf Oskar Blomqvist. Tilltalas Oskar.
Singel man 37 år. Bor på aramia omsorg för tillfället men ska flytta till en 1a i stan istället. I Skövde kommun alltså,men jag är lite bakbunden med förvaltare oxå och skada knäna långt in på hösten.
Jag verkar kunna gå lite och mycket ibland utan o få värk så undrar vad det beror på ibland, verkar inte få nåt klart svar när jag söker vård men att det nog går över. Så man kan ju ställa till det för sej med träningsskador för man blir ju borta ifrån det vardagliga promenerande oxå med knäskador. Ta en promenad i solen eller sycklade till ica får jag ju planera efter hur knäna känns nu.Men eftersom jag är singel kan du göra av dej om du är kvinnlig [email protected] eller telefon 0769-184966 men förvaltaren har ju mitt telefonnummer med så jag har ju ingen privat telefon liksom . Så här ser jag ut iallafall foto på mej Oskar..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0