rätt låg ribba för sej själv

Knä värk till sommar 2018 .Skulle tänkt mej lite för tog i allt vad jag orka i en uppförsbacke i höstas till år 2018 ,kände mej lite kränkt och förnekad oxå då är det ju typiskt mej o träna lite extra i onödan , jag sycklade ju endå till stan 1 mil varje dag på sommaren endå,på vintern finns det ju inte så stor anledning och gå ut och frysa. Men hon har ju väldigt låg ribba för sej själv den blockfeta Rebecka på boendet som sitter med personalen hela dagarna och ska berätta att det är hon som är den sportiga och läckra och coola i huset på boendet.Det är ju fabricerade popularitet för personalen får ju betalt för att gulla med alla stalkers som hänger utanför personal dörren hela dan och lägger sej i om man söker personalen.Jag är ju en stofil som sköter mej själv enligt henne men hon har väldigt låg ribba för sej själv sitta ned personalen hela dan och spela hiphop i matsalen för att spela cool läcker och pinnsmal och sportig,men det är väl många mental fall som har en narcissistisk fabricerade själv bild,dom vill ju sitta i sin egen sago själv bild hela dan och använder personalen som spegel ,dom kan ju bara hålla med när dom blockfeta berömmer sej själva att dom är jätte söta elit-idrottare,vi har haft många såna här på boendet. Så man flyttar ju hellre till en egen 1a i stan ,hellre än sitter med folk som vill leka med ens värld.Dom är ju stalkers på det viset med att dom vill kväva en socialt,det är ju bara vissa på boendet som ska passas upp 24 timmar om dygnet utan 1 sekunds avbrott av personalen,(framförallt Rebecka nu som sitter utanför personal dörren helst med manlig röst)jag har ju rätt att svara på varför jag blir kränkt och förnekad av avundsjuka,sen har vi ju nån kille som ska spela smart besserwisser jämt vet inte hur det stavas,men verkar ju tjuvlyssna på mej vid tillfälle och repetera det som om han tänkt ut det själv, det kan väl ha sina för och nackdelar iförsej,min granne i huset sitter väl mest och gurglar på rummet, men han tror man vill bli flåsad i örat ibland.endel har väl syskon som föräldrar. Men han är rätt schysst vi är väl inte så förtjusta i dom andra vi två....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0